Telegram для бізнесу – Які функції з’явилися в Телеграмі для бізнесу

Telegram для бізнесу

Месенджери давно перестали бути тільки засобом для спілкування з друзями та рідними. Сьогодні Телеграм – це унікальний інструмент, який допоможе в просуванні бізнесу. Його можна використовувати для інтернет-магазинів, навчальних ресурсів, SMM-агентств і просування інших онлайн або офлайн-послуг. Наприкінці березня 2024 року з’явився новий набір функцій під назвою Telegram Business. Він доступний для всіх користувачів, які оплатили преміум-версію месенджера. Схоже, що функціонал з часом стане окремою опцією за передоплатою.

Telegram Business – Що це?

Інструмент створений для полегшення щоденної комунікації з клієнтами. З його допомогою ви зможете надати користувачам більше інформації про вашу справу. Телеграм для бізнесу серед іншого дозволяє:

  • вказати час роботи та адресу компанії;
  • автоматизувати надсилання повідомлень;
  • робити посилання на бізнес-чати;
  • створювати кольорові теги.

Завдяки новим функціям сторінка магазину або іншого онлайн-бізнесу виглядає більш професійно.

Нові функції телеграм бізнес

Навіщо потрібен бізнес-акаунт у Телеграмі

Завдяки адаптації месенджера під цілі компаній ви зможете полегшити і поліпшити процес спілкування зі своїми клієнтами. При цьому не доведеться витрачати на це особистий час. Бізнес-акаунт допоможе з отриманням і обробкою замовлень. Серед інших причин оплатити цю версію месенджера виділяють:

  • збільшення охоплень – нові клієнти швидше познайомляться з особливостями та перевагами вашої компанії;
  • зростання продажів – збільшується кількість замовлень товарів і послуг;
  • спрощення адміністрування – кольорове маркування полегшує ведення кількох каналів комунікації.

Налаштувати бізнес-акаунт під ваші завдання допоможе агенція інтернет-маркетингу.

Які нові функції з’явилися в Telegram Business 

Щоб оцінити всі фішки професійного розширення месенджера, варто познайомитися з ними ближче. Ось які інструменти пропонують вам розробники програми:

  1. Адреса та графік роботи компанії. В опціях ви зможете не тільки прописати місто і вулицю, на якій розташований магазин, а й вказати це на карті, що значно спростить пошук вашим потенційним клієнтам. Також опції дають змогу демонструвати реальний час роботи – точні години його початку та завершення, а також вихідні. Клієнти розумітимуть, коли краще завітати до вас.
  2. Налаштування стартової сторінки. Ви зможете підібрати оформлення порожнього чату. Доступні брендовані стікери, які допоможуть у презентації послуги. Тут розміщується й унікальний текст для привітання клієнтів. Усе це користувач бачить ще до початку діалогу з компанією, що дає змогу справити перше враження знайомства з брендом.
  3. Привітальні повідомлення. Текст надсилається клієнтам, які пишуть уперше. У ньому вказується актуальна інформація про компанію, відповіді на поширені запитання, спеціальні пропозиції та інше. Можете обмежитися і ввічливим привітанням. Доступне налаштування повторного надсилання привітання – воно надійде клієнтам через деякий період після останнього повідомлення.
  4. Заготовлені відповіді. За допомогою бізнес-акаунта можна надсилати клієнтам заздалегідь підготовлені текстові блоки. Повідомлення можуть містити також стікери, медіа, різні файли, посилання. Рекомендується заздалегідь підготувати відповіді на часті запитання клієнтів. Зокрема, розклад навчальних занять, посилання на меню ресторану та інше. Функція працює тільки в особистих чатах – вона поки не актуальна для груп. Викликати меню ви зможете введенням символу / в текстовому полі.
  5. Теги для чатів. З ними вам стане легше організувати спілкування з клієнтами. Вибирайте колір і назву тега самостійно. Так ви зможете класифікувати клієнтів за стадією замовлення або приводом спілкування.
  6. «Немає на місці». Більше не доведеться відповідати клієнтам у неробочі години та під час відпустки. Ви зможете налаштувати автоматичне сповіщення, що вас немає на робочому місці. Так клієнти відчують свою важливість для компанії та зможуть очікувати на відповідь у визначений час. Щоб такі повідомлення не надходили у ваші особисті чати та групи, які не стосуються бізнесу, ви зможете просто виключити їх зі списку надсилання.
  7. Лінк на чат. Полегшуйте спілкування з клієнтом за допомогою спеціальних посилань, що відсилають на чат у Телеграм. Після натискання на лінк відкривається сторінка бесіди і приходить заздалегідь заготовлений текстовий блок. Його можна розміщувати не тільки в месенджері, а й на сайті, а також у вигляді QR-коду у флаєрах або меню.
  8. Чат-боти. Для спілкування в Телеграмі можна використовувати штучний інтелект, який оброблятиме і надсилатиме повідомлення замість вас. Можливе налаштування чат-бота під потреби компанії.

З такими інструментами бізнес у телеграм стане більш ефективним і менш енерговитратним.

Висновок 

Нові функції месенджера можна вигідно вписати в стратегію розвитку компанії. Залучити й утримати клієнтів допоможе комплексне інтернет-просування бізнесу з використанням декількох інструментів. Зокрема за допомогою ведення телеграм-каналів для підтримки прямого контакту з цільовою аудиторією. Розробити стратегію і не злити бюджет допоможуть грамотні діджитал-фахівці. Звертайтеся в DigitalArt і отримайте діючий телеграм-канал у рамках повноцінного просування.

Схожi новини

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його