Динамічний ремаркетинг: Як дотиснути потенційного клієнта за допомогою реклами?

Динамический ремаркетинг: Как дожать потенциального клиента с помощью рекламы?

Малий відсоток відвідувачів інтернет-магазинів готовий до покупки тут і зараз. Зазвичай користувачі відкривають сторінку з вподобаним товаром не один раз, знайомляться з його характеристиками, вивчають коментарі та збирають іншу інформацію. Однак чи можна зробити так, щоб користувач повернувся за покупкою саме до вас, а не пішов за подібним товаром до конкурентів – динамічний ремаркетинг збільшує шанси конверсії. Перш ніж запустити стратегію для магазину, варто розібратися, що це і як працює. Важливо також зрозуміти, чи підходить вона для вашого онлайн-бізнесу.

Що таке динамічний ремаркетинг

Цей інструмент маркетингу дозволяє показувати персоналізовані оголошення користувачам, які відвідали ваш сайт і подивилися конкретний товар. Реклама цього товару і схожих моделей повторно демонструється потенційному покупцеві у формі банерів, продуктової каруселі або мультиформату на інших майданчиках. Можна сказати, що динамічний маркетинг «наздоганяє» ваших потенційних клієнтів, нагадуючи про переглянуті раніше позиції. Це мотивує повернутися на сайт і зробити покупку. Він актуальний для постійних, нових і потенційних відвідувачів вашого ресурсу. Такі функції є як у Гугл, так і у Мети. 

Що таке динамічний ремаркетинг

Як працює динамічний ремаркетинг? 

З боку клієнта ресурсу ця стратегія має такий вигляд:

  • він заходить на сторінку товару і виконує певну дію – додає його до «Вибраного» або «Кошика»;
  • користувач залишає сайт, не завершуючи процес покупкою;
  • на іншому сайті юзер бачить рекламний банер із переглянутим товаром. 

Натиснувши на оголошення, він одразу потрапляє на ресурс, де може купити вподобаний одяг чи техніку або завершити оформлення розпочатого замовлення. Якщо говорити про власника сайту, то алгоритм виглядає так: для запуску ремаркетингу потрібно встановити теги. Далі спеціальні коди реєструють поведінку користувача на онлайн-ресурсі. Для цієї мети використовуються cookie. Дані переносяться в Google Ads, після чого автоматично створюється рекламне оголошення. Воно і показується вашим потенційним клієнтам. 

Інструмент актуальний для компаній, цикл покупки у яких триває не менше одного дня. Якщо період менший, то немає необхідності в налаштуванні ремаркетингу. Також береться до уваги асортимент магазину. Якщо ви продаєте десятки категорій різних товарів, то можете сміливо пропонувати клієнтам додаткові позиції. Наприклад, після покупки смартфона, запустіть рекламу з чохлом під цю модель або повербанком. Важливо переконатися і в тому, що у вас достатньо аудиторії для динамічного ремаркетингу. У списку має бути не менше тисячі записів. Для правильного підключення технології скористайтеся допомогою фахівців. Зокрема, послуги налаштування таргетованої реклами надає агенція DigitalArt

Переваги динамічного ремаркетингу 

Основні плюси технології – оптимізація витрат і поліпшення рекламних кампаній. Серед переваг цього інструменту маркетингу виділяють:

  • Персоналізацію реклами для кожного користувача – клієнти побачать товари, які вони переглядали раніше, а також позиції, що можуть їх зацікавити.
  • Підвищення коефіцієнта конверсії – завдяки налаштуванню реклами під конкретного користувача, збільшується число цільових дій на ресурсі.
  • Повернення інвестицій – інструмент позитивно впливає на ROI, а PPC стає більш релевантним. 
  • Підтримка інтересу потенційних клієнтів – щоразу, коли юзер бачить оголошення, він згадує про ваш ресурс, що підвищує його лояльність до бренду.

Динамічний ремаркетинг також дає змогу сегментувати аудиторію. Так, ви зможете зробити список користувачів, які додали товар у кошик, або розділити клієнтів за іншими критеріями. Це дасть змогу створювати ще більш персоналізований таргет. Ще одна перевага – це швидкість створення креативів. Рекламні оголошення генеруються автоматично – вам не доведеться самостійно займатися налаштуванням кожного пікселя. Крім того, система підбере креатив для конкретного користувача. Технологія генерує десятки варіантів оголошень, що дає змогу знайти найкращі рішення для своїх клієнтів. 

Поради щодо ефективного використання динамічного ремаркетингу

Результативність технології багато в чому залежить від хорошої підготовки. Щоб поліпшити показники, варто зробити такі кроки:

  1. Вивчіть, скільки часу клієнти витрачають від першого відвідування сайту до покупки – це дасть змогу визначити, скільки потрібно транслювати рекламу для конкретного користувача, що зі свого боку дасть змогу оптимізувати витрати.
  2. Не показуйте непотрібні товари – виключіть позиції, на покупку яких витрачається мало часу.
  3. Тестуйте аудиторію та оголошення – перевірте, наскільки добре клієнти реагують на рекламу, а також знайдіть найбільш вигідні пропозиції для них. 
  4. Оптимізуйте креативи – подбайте, щоб вони містили якісні фото, ємні заголовок і фрази, спеціальну пропозицію та знижки, а також чіткий заклик до дії. 

Дотримуючись цих порад, ви зможете підвищити ефективність динамічного ремаркетингу, збережете бюджет і збільшите конверсії. 

Помилки, яких слід уникати 

Технологія показує хороші результати тільки при правильному використанні. Тому, запускаючи рекламні кампанії, варто переконатися, що ви все зробили правильно. Ось кілька частих помилок, які можуть злити рекламний бюджет:

  • Показ реклами клієнтам, які вже купили товар – виключіть зі списку користувачів, що вже оформили замовлення. Ви можете знову почати кампанію через один-два тижні після останньої конверсії. Довжина такої перерви залежить від специфіки вашого бізнесу. Для туристичної агенції – це може бути період у кілька місяців. Однак рекомендація не стосується брендів, які націлені на додаткові продажі. У такому разі ви можете транслювати оголошення з іншими позиціями.
  • Необмежена частота показів оголошення – не регулюючи кількість реклами на одного користувача та її довжину, ви можете втратити клієнта. Такий бренд здасться занадто нав’язливим і дратівливим. 
  • Використання однакових пропозицій і креативів – важливо, щоб користувач отримував нові акції та інформацію. Тому варто переконатися, що рекламні оголошення відрізняються від тих, які ви використовували в минулих кампаніях. 
  • Відсутність сегментації – продумуйте оголошення для різних категорій клієнтів. Розділіть їх на групи за активністю на сайті. Сегментація може бути за такими ознаками: перегляд товарних карток, замовлення зворотного зв’язку, додавання товару в кошик та іншими критеріями.

Щоб уникнути помилок, ви можете замовити комплексне просування в інтернеті. Діджитал-фахівці підберуть найкращі інструменти для залучення й утримання клієнтів. 

Відповіді на поширені запитання

1. Яка різниця між динамічним і стандартним ремаркетингом?

Обидва інструменти працюють за схожим принципом – оголошення показуються клієнтам, які раніше відвідали ваш ресурс. Однак при динамічному ремаркетингу банери та оголошення створюються автоматично. Технологія орієнтується на поведінку користувача на сайті. Завдяки чому, йому демонструються переглянуті раніше товари. При звичайному ремаркетингу, клієнт бачить тільки стандартні рекламні оголошення. 

2. Коли варто підключати динамічний ремаркетинг?

Технологія актуальна для інтернет-магазинів з циклом покупки не менше 1 дня. Інструмент варто підключати, якщо ресурс відвідує щонайменше тисячу унікальних користувачів.

3. У чому відмінність динамічного ремаркетингу в Google і Meta?

Технологія різниться за деякими налаштуваннями і майданчиками, на яких транслюються оголошення. Динамічний ремаркетинг у Google показує креативи на 2 млн сайтів, у мобільних застосунках і на своїх ресурсах, серед яких YouTube, Gmail та інше. Meta транслює рекламу у Facebook, Instagram та на інші майданчики компанії.

Висновок

Динамічний ремаркетинг – це інструмент, який підвищить конверсії на вашому онлайн-ресурсі. Він допоможе продовжити взаємодію з клієнтами, які відвідали сайт, але не зробили покупку. Це зі свого боку позитивно відіб’ється на доходах інтернет-магазину або іншого проєкту. 

Схожi новини