Для того, щоб успішно просувати свій продукт у Фейсбуці та Інстаграмі, мало створювати якісні рекламні оголошення і навчитися налаштовувати таргет. Потрібно ще враховувати правила рекламної діяльності та особливості майданчика, на якому ви рекламуєтеся.
Наприклад, політика Facebook — одного з найбільших і найпопулярніших рекламних майданчиків — містить безліч обмежень, які потрібно знати перед запуском.
Сьогодні ми розповімо, які правила у компанії Meta, що володіє Facebook та Instagram, щоб ви були у всеозброєнні.
Що заборонено публікувати в рекламі Meta
- Агітація проти щеплень.
- Заборонені фінансові продукти та сервіси, такі як опціони з двійковим результатом.
- Програмне забезпечення, яке може нашкодити користувачеві.
- Обман і твердження, що вводять в оману, включно з перебільшенням характеристик товару та обіцянками нереалістичних результатів.
- Мережевий маркетинг, аукціони з комісією за ставку, фінансові схеми «піраміди».
- Мікрокредити (терміном до 90 днів), позики, зобов’язання під заставу.
- Особисте здоров’я: фотографії та відео «до/після», просування засобів для зниження ваги з акцентом на самокритику.
- Фіктивні функції, такі як імітація кнопок, повідомлень і варіантів відповіді.
- Непрацюючі цільові сторінки (сайти, лендінги) або сторінки, з яких користувач не може покинути сайт.
- Помилки в граматиці та пунктуації, нецензурна лексика.
- Шахрайство, обман і сумнівні бізнес-моделі, включно з товарами та послугами для обходу систем безпеки та підробленими документами.
- Неправдива інформація та спірний контент.
- Контент, що викликає шок, включно з провокаційними та шокуючими оголошеннями та сценами насильства.
- Порушення прав третіх осіб, включно з порушенням авторських прав і конфіденційності.
- Контент 18+, включно з оголеними зображеннями та сексуальними натяками (винятки — твори мистецтва).
- Товари та послуги для дорослих (часткове обмеження, залежно від формулювань і таргетування).
- Вогнепальна зброя, боєприпаси та вибухові речовини.
- Харчові добавки, визнані небезпечними, такі як хітозан, анаболічні стероїди, гормони росту людини, дегідроепіандростерон і ефедрин.
- Ліки та пов’язані з ними продукти.
- Сигарети (звичайні та електронні), сигари, вейпи та пов’язаний з ними контент, включно із зображеннями людей, які палять.
- Дискримінація на основі особистих характеристик, таких як національність, раса, стать, вік, сексуальна орієнтація та гендерна самоідентифікація, релігія, національність, сімейний стан або стан здоров’я.
- Незаконні продукти та послуги.
Реклама в особливих темах на платформі Meta
Існують і так звані «сірі» теми. Їх можна рекламувати, але з обмеженнями в зображеннях, текстах і відео.
Теми, дозволені з обмеженнями
- Онлайн-ігри, включно з азартними
- Криптовалюта
- Алкоголь
- Портали знайомств
- Онлайн-аптеки та безрецептурні ліки
- Послуги за передплатою
- Фінансові послуги та страхування
- Бренди
- Політична та передвиборча реклама
- Лікування від алко- та наркозалежності
- Косметика та засоби для схуднення
Для реклами таких продуктів потрібно отримати дозвіл Facebook Ads, а також переконатися, що ви не порушуєте законодавство країни, на яку ведете рекламу. Якщо ви не хочете забивати собі всім цим голову і витрачати час, краще замовте таргетовану рекламу в агентстві DigitalArt. Наші таргетологи вже вивчили всі обмеження і дозволені теми напам’ять і знають, як скласти рекламне оголошення без порушень і забороненого контенту.
Правила для затвердження рекламних оголошень
Meta пропагує свободу самовираження і хоче, щоб її користувачі могли відкрито висловлюватися про те, що їх хвилює. Тому в деяких випадках допускається публікація контенту, який в іншій ситуації був би заборонений.
Під час модерації зважується рівень значущості контенту для суспільства і ризик його шкідливості, а також враховуються міжнародні норми прав людини.
Загалом, для проходження модерації контент має відповідати таким цінностям:
- Достовірність — він не повинен містити неправдиву інформацію про продукт, послугу або людину.
- Безпека — він не повинен загрожувати фізичній безпеці людей, залякувати, принижувати або змушувати замовкнути.
- Конфіденційність — контент не повинен порушувати конфіденційність особистої інформації людей і недоторканність приватного життя.
- Легальність — у вас має бути право на поширення конкретного контенту, як з точки зору інтелектуальної власності, так і законодавства.
- Гідність — контент має бути шанобливим стосовно інших людей, без цькування і принижень.
Правил у рекламній політиці Meta дуже багато, і важливо дотримуватися тонкої межі. Буває, що навіть цілком безневинний контент Meta визнає підозрілим, і доведеться доводити, що все в рамках їхніх правил. Але для цього потрібно вивчити та пам’ятати ці правила.
Якщо ви хочете заощадити свій час і гроші, замовте таргетовану рекламу у фахівців DigitalArt. Вони вже добре знайомі з усіма правилами та нюансами Meta і вміють «відвойовувати» рекламу, яка була несправедливо забанена. Замовте консультацію і ми розповімо все докладніше.