Давайте разом розберемося, які зміни чекають на нас у майбутньому та які стратегії варто застосовувати, щоб залишатися актуальними та конкурентоспроможними. У світі SMM постійно відбуваються зміни, і щороку з’являються нові тренди, які визначають ефективні стратегії просування в соціальних мережах. І для того, щоб ваше просування в соціальних мережах було результативним, не варто ігнорувати тренди, адже вони дозволять вам залишатися «на хвилі».
У цій статті ми розглянемо найбільш значущі тренди SMM, які, за прогнозами експертів, домінуватимуть у 2024 році. Не важливо, чи є ви маркетологом, власником бізнесу або просто цікавитеся сферою соціальних медіа — цей огляд допоможе вам зрозуміти, які тренди в SMM варто врахувати та впровадити у свою стратегію, щоб успішно взаємодіяти з вашою аудиторією і досягти поставлених цілей.
Головні тренди в SMM на 2024 рік
- Відеоконтент — зростання популярності відео продовжує посилюватися, і не тільки в TikTok, а й в Instagram і Facebook. Більше брендів і творців контенту сконцентруються на створенні якісного і привабливого відео, включно з короткими форматами, стрімінгом та інтерактивними відеороликами. Це не тільки допомагає показати ваш продукт або послугу з усіх боків, а й створити «ефект присутності» і ближчого спілкування з аудиторією, що значно підвищує лояльність.
- Інтерактивний контент — взаємодія з аудиторією через голосування, опитування, челенджі та інші форми інтерактивності продовжуватиме зростати. Бренди будуть прагнути до створення контенту, який дає змогу користувачам брати участь і взаємодіяти. Якщо аудиторія не тільки дивиться і лайкає ваш контент, а й взаємодіє з вами, вона відчуває більше зв’язку з брендом, що дуже корисно для продажів.
- Приділяти увагу Generation Alpha — молодше покоління, відоме як Generation Alpha (народжені з 2010 по 2025 рік), ставатиме дедалі активнішими учасниками соціальних медіа, і бренди адаптуватимуть свої стратегії для залучення цієї аудиторії. Діти та підлітки активно сидять у соцмережах, і хоч вони рідко можуть самі заплатити за ваш продукт, ігнорувати їх не варто.
- Хуманізація — це стратегія, яка спрямована на створення більш гуманного і персоналізованого досвіду взаємодії з аудиторією в соцмережах. Вона полягає у встановленні глибшого та емоційного зв’язку між брендом та його споживачами. Замість того щоб просто просувати продукти або послуги, хуманізація в SMM ставить акцент на встановлення емоційного контакту, розуміння потреб і цінностей аудиторії, а також створення стосунків на основі взаємної довіри та поваги. Її можна досягти через використання персоналізованого контенту, де бренд показує свою людську сторону, ділиться історіями, цінностями та принципами. Також важливо активно взаємодіяти з аудиторією, відповідати на коментарі, спілкуватися в особистих повідомленнях і бути уважним до потреб і запитів користувачів.
- AI та автоматизація — використання штучного інтелекту для персоналізації контенту і поліпшення досвіду користувача продовжуватиме зростати. Автоматизація процесів управління соціальними медіа також стане більш поширеною. Не бійтеся використовувати нові технології — їхнє вивчення не тільки дасть вам змогу залишатися в строю, не даючи більш прогресивним конкурентам обійти вас, а й значно спростить вашу рутину.
- Мікро-впливовість і спільноти — зростання значущості мікро-впливових осіб і розвиток вузькоспрямованих спільнот, у яких користувачі діляться інтересами й обговорюють вузькоспеціалізовані теми. Прагніть створити навколо свого бренду спільноту однодумців, щоб користувачам було затишно на вашій сторінці. Також не забувайте звертатися до блогерів. Блогери та інфлюенсери щільно увійшли в наше життя, хоча багато хто думав, що це лише тимчасове явище. Однак реклама через блогерів буває дуже ефективною.
Маркетинг не стоїть на місці, у ньому постійно щось змінюється та еволюціонує. Люди швидше поглинають і аналізують контент, багато чого з того, що було популярним сьогодні, може втратити актуальність через тиждень. Тому для підтримання ефективності вашого просування не забувайте стежити за інноваціями та трендами та вводити їх у свою стратегію.
А якщо у вас немає часу або бажання заглиблюватися в це все, ви можете довіритися професіоналам і замовити послуги SMM у маркетингового агентства DigitalArt. Наші SMM-фахівці постійно розвиваються, відстежують тренди та зроблять всю роботу за вас. Вам залишиться тільки насолоджуватися результатом у вигляді трафіку, любові аудиторії та подальшого прибутку. Почніть впроваджувати їх у свою стратегію просування, щоб не відстати від конкурентів.