Як зробити сторінку в Instagram, що продає, для товарного бізнесу

Как сделать продающую страницу в Instagram для товарного бизнеса

Багато маленьких бізнесів починають свій шлях саме через просування своїх товарів або послуг через Instagram — це швидко, просто і безплатно, принаймні спочатку. Але навіть якщо ваш магазин існує вже не перший рік, сторінка в цій соцмережі все одно обов’язкова для ведення.

У чому переваги акаунта, що продає, як його оформити, щоб отримувати результат і навіщо він взагалі вам потрібен — читайте нижче.

Продаючий інстаграм

Навіщо магазину профіль в Instagram?

Акаунт, що продає, в Instagram відіграє важливу роль у привертанні й утриманні уваги вашої цільової аудиторії, а також у формуванні довіри та збільшенні продажів. Є кілька причин, чому профіль у цій соцмережі буде вам корисний:

  1. Привернення уваги до бренду. Через Instagram ви можете привернути до себе увагу, зацікавити своїм продуктом і спонукати до покупки. Для цього потрібен якісний контент: заголовки, що продають, привабливі фотографії та відео, а також цікавий контент. Але для швидшого результату не обійтися без таргетованої реклами в Instagram — часи, коли можна було знайти покупців тільки через лайки та хештеги вже минули. Також можна використовувати інфлюенс-маркетинг — співпрацю з лідерами думок, які допоможуть нативно залучити аудиторію і підвищити довіру до вас.
  2. Розширення аудиторії. Якщо ви тільки починаєте свій шлях, то через Instagram можете знайти перших клієнтів. Якщо ви не новачок — розширити аудиторію. Можна використовувати хештеги, геолокацію, рекламу та інші інструменти, щоб залучити користувачів, які цікавляться вашою нішею або тематикою.
  3. Спілкування з аудиторією і підвищення лояльності. Ви можете публікувати відгуки клієнтів, рекомендації, показувати свою експертність в обраній галузі, а також ділитися корисною інформацією та порадами, щоб стати авторитетом в очах вашої цільової аудиторії. Також на сторінці можна відповідати на коментарі, проводити опитування і голосування, ставити запитання, проводити живі трансляції та багато іншого, щоб підтримувати взаємодію і зміцнювати відносини з вашими підписниками.
  4. Просування продуктів і послуг. Ви можете показувати їх у дії, демонструвати їхні переваги та особливості, проводити акції та спеціальні пропозиції, щоб підштовхнути користувачів до покупки.

Переваги та недоліки акаунта, що продає, в Інстаграм

Плюси та мінуси є у кожного інструменту просування, і важливо їх враховувати перед вкладенням ресурсів. Поговоримо про це докладніше.

Переваги

  • Зараз в Україні пік популярності просування товарів через Інстаграм, іноді навіть ефективніше за сайт. Однак якщо у вас є і сторінка в Інстаграмі, і сайт, аудиторії, продажів і прибутку буде ще більше.
  • Велика кількість залученої аудиторії. З профілем в Інстаграмі простіше взаємодіяти, ніж із сайтом. Люди залишатимуть лайки, коментарі, писатимуть відгуки під постами, зберігатимуть пости та ділитимуться ними один з одним — все це допоможе вам у просуванні, а як наслідок — підвищенні впізнаваності та продажах.
  • Підвищення конверсії закриття клієнта. Користувач побачить ваш контент через рекламу або іншим шляхом, перейде в обліковий запис, подивиться пости й зацікавиться товаром. Якщо все оформлено правильно, він захоче залишити коментар або напише в Директ. А далі вже справа за професіоналізмом менеджера з продажу.
  • Зниження вартості реклами. Акаунт, що продає, допоможе знизити вартість реклами, збільшуючи органічну видимість, оптимізуючи рекламні кампанії на основі даних про свою аудиторію і встановлюючи лояльність у підписників. Таким чином знизяться витрати на рекламу і ваше просування стане більш ефективним.
  • Швидка безплатна взаємодія з наявними клієнтами. Щоб поспілкуватися з вашими клієнтами, не потрібно навіть запускати рекламу — достатньо створити пост, який викличе у них реакцію. Ви можете розповісти про новинки, акції або конкурси, а клієнти самі все це побачать у себе в стрічці або сторіс.

Недоліки

  • Витрати на контент. Для того, щоб усе перераховане вище спрацювало, важливий якісний контент: різноманітні пости, привабливі фото і відео, цікаві та добре оформлені тексти, регулярний постинг. Усе це вимагає зусиль, навичок, часу і грошей. Якщо у вас немає бажання витрачатися на техніку, зйомку, створення контент-плану і написання постів, ви можете делегувати це фахівцям DifgitalArt.

Оформлення акаунта, що продає

Отже, ви зважилися продавати через Instagram. Тепер переходимо до першого і важливого кроку — оформлення інстаграм сторінки. Він складається з декількох етапів:

  1. Вивчення цільової аудиторії та основних конкурентів. Ви маєте знати для кого і як будете створювати контент, а також подивитися, як це роблять конкуренти. Вивчення конкурентів допоможе взяти на замітку їхні сильні та слабкі сторони, щоб не повторювати помилок і виділитися.
  2. Формування аудиторії навколо бренду. На цьому етапі потрібно визначити, яких людей ми будемо залучати у свій профіль. Немає сенсу залучати всіх підряд — тільки тих, хто дійсно може стати вашим клієнтом.
  3. Ім’я користувача та ім’я профілю сторінки. Воно має бути унікальним, не повторюватися, мати пристойний вигляд і своєю назвою давати зрозуміти, що у вас за продукт або викликати асоціацію.
  4. Оформлення та наповнення шапки профілю. Це дуже короткий опис під аватаркою, в якому вказана головна інформація: хто ви і яка ваша УТП.
  5. Способи зв’язку з аудиторією. Чи хочете ви продавати через Директ, телефон або сторонній месенджер. Продумайте і вкажіть способи зв’язку з вами.
  6. Highlights. Придумайте, на які рубрики ви розділите ваші сторіс і оформіть хайлайтси, в які будете їх поміщати. Створіть обкладинки для хайлайтсів, вони мають бути в єдиному стилі вашого бренду.
  7. Розробка контент-плану зі створення контенту. Постити тільки товар — нудно, та й застаріло. А постити експромтом — виснажливо і нерезультативно. Продумайте рубрики вашого контенту і сплануйте, що саме і коли ви будете публікувати.
  8. Створення якісного контенту. Перш ніж залучати аудиторію, потрібно заповнити профіль хоча б кількома постами, щоб користувачі не приходили на порожню сторінку.
  9. Підбір хештегів. Хоч вони вже і не є головним способом просування, не варто про них взагалі забувати. Це можуть бути як хештеги, пов’язані з темою постів, так і ваші особисті, які стануть частиною навігації й допоможуть користувачам зручно орієнтуватися в профілі.

Тонкощі та інструменти в рекламі акаунта, що продає

Кілька важливих моментів, які потрібно врахувати при веденні акаунта, що продає, в Інстаграмі.

  • Який вид реклами буде найбільш ефективним? Відеоролики. Для реклами товарів відео буде ефективнішим, ніж фото, оскільки в ньому можна наочно показати продукт з різних сторін, а також продемонструвати його застосування.
  • Який оптимальний бюджет на рекламу в Інстаграмі? Від 600 доларів на місяць.
  • Які товари не можна рекламувати в Інстаграмі? Люксові бренди та їхні копії, товари 18+.
  • Чи часто потрібно викладати контент? Часто, хоча б кілька разів на тиждень. Якщо ви викладатимете один пост на місяць, аудиторія може про вас і забути. Але і «бомбити» по 5 постів і рілсів на день теж не варто, щоб не набриднути. Тут важливий баланс. А ще — якість. Краще зробити один якісний пост на тиждень із цікавим текстом і красивим фото/відео, ніж 10, зроблених «на коліні». Тож доведеться виділяти не тільки час і сили, а й бюджет на створення контенту.

Інстаграм-сторінка для продажу — це швидкий і відносно недорогий спосіб взаємодіяти зі своєю аудиторією і продавати товар. Хоч це легше, ніж сайт, але теж потребує зусиль і старань. Тому якщо ви не хочете витрачати свої сили й ламати голову, а просто заплатити гроші та отримати результат — звертайтеся за консультацією до фахівців DigitalArt.

Схожi новини