Сучасний інтернет уже не можна уявити без блогерів. Вони розважають, викликають у людей інтерес до свого життя і вони… продають. Підписники постійно стежать за улюбленими блогерами, залучаються до їхнього життя, довіряють їм і починають вважати «своїми». Деякі блогери є не тільки контент-мейкерами, а й інфлюенсерами. І ось їх можна дуже ефективно використовувати для просування своїх товарів і послуг, оскільки у них є те, що дуже потрібно вам — лояльна аудиторія.
Що таке інфлюенс маркетинг і як він буде вам корисний — читайте далі в нашій статті.
Що таке інфлюенс маркетинг і як його застосовувати в продажах
Інфлюенс-маркетинг, він же робота з лідерами думок — це один з інструментів SMM просування в соціальних мережах і не тільки. Ще кілька років тому це була просто допоміжна механіка, а тепер — ціла індустрія, до якої залучено понад 70% компаній. Ігнорувати просування через інфлюенсерів означає втрачати величезну маркетингову можливість.
Influencing marketing буде корисний більшості ніш — товари, послуги, навчання, медицина, та практично що завгодно можна рекламувати через блогерів. Вам потрібно знайти інфлюенсера (а краще кількох), який близький до вашої ЦА, і запропонувати йому співпрацю. Він буде нативно пропонувати ваш продукт своїй аудиторії, і ви зможете за короткий час отримати більше потенційних клієнтів. А в разі довгострокової співпраці — отримувати їх регулярно.
Чому важливо застосовувати цей маркетинговий інструмент кожному бізнесу
Для будь-якого бренду важлива довіра аудиторії. І чим більше у вас хороших відгуків, тим більша ймовірність, що ваш потенційний клієнт стане фактичним. Але всі вже знають, що відгуки можна замовити, а якщо про ваш продукт розповість людина, якій потенційний клієнт уже довіряє, — вона з більшою ймовірністю довіриться і вам.
Інфлюенсери мають здатність впливати на поведінку та думки своєї аудиторії. Коли вони підтримують бренд і рекомендують його продукти або послуги, це може впливати на рішення і вибір покупців. Люди часто схильні пробувати продукти або послуги, які рекомендують їхні улюблені інфлюенсери, що в підсумку сприяє підвищенню лояльності до вашого бренду.
Інфлюенс-маркетинг може вирішити такі завдання вашого бізнесу:
- представити аудиторії новий продукт;
- показати переваги та можливості продукту;
- відпрацювати заперечення;
- підняти рівень довіри до бренду;
- створити позитивну репутацію та імідж компанії;
- стимулювати продажі.
Головні переваги Influence-маркетингу
- Автентичність і нативність. Рекламний контент інфлюенсера, який близький вашій ніші, не вибиватиметься з основного контенту блогера, а значить викличе більше довіри й навіть принесе користь аудиторії.
- Попадання в аудиторію. Якщо ви правильно вибрали інфлюенсера, то зможете через нього спілкуватися з аудиторією, якій дійсно цікавий ваш продукт.
- Довіра й авторитет. У інфлюенсерів є багато підписників і хороша репутація в певній ніші. Коли вони рекомендують бренд, аудиторія схильна їм довіряти, а значить і бренду.
- Захоплюючий контент. Інфлюенсери часто створюють цікавий і якісний контент, який привертає увагу і підвищує залученість у своєї аудиторії. Просуваючи продукти або послуги бренду, блогери роблять це в креативній і привабливій формі, створюючи позитивне враження про бренд.
Якщо ви обрали правильного інфлюенсера, то такий маркетинг буде освітнім, інформативним або медійним. Не продаж «в лоб», а м’яка рекомендація від фахівця. Такий спосіб реклами викликає більше позитиву, ніж звичайна реклама.
Де шукати інфлюенсерів
Шукати інфлюенсера варто на різних майданчиках, у просуванні через які ви зацікавлені: Instagram, TikTok, YouTube тощо. Ви можете зайнятися пошуком самостійно або звернутися в маркетингове агентство, яке практикує просування через інфлюенсерів. Які є плюси та мінуси у кожного варіанта?
Самостійно
Плюси:
- Дешевше. Під час пошуку інфлюенсера вам не потрібно платити комісію агентству. Ви все робите самостійно і безплатно.
Мінуси:
- Витрата часу і зусиль. Знайти інфлюенсера, дослідити його репутацію, проаналізувати аудиторію, встановити контакт — усе це потребуватиме чимало часу і сил з вашого боку.
- Обмеженість ресурсів. Якщо у вас немає доступу до бази даних інфлюенсерів, це ускладнить пошуки.
- Непередбачуваність. Блогер може виявитися ненадійним, поводитися непрофесійно або його аудиторія виявиться невідповідною.
Через агентство
Плюси:
- Професійний відбір. Агентства мають досвід і ресурси для проведення ретельного відбору інфлюенсерів, що допомагає знайти тих, які найбільше підходять для вашого бренду і цільової аудиторії.
- Управління та координація. Агентство візьме на себе управління всіма аспектами співпраці з інфлюенсерами, включно з контрактами, оплатою, термінами виконання та контролем якості.
- Аналітика. У агентства є доступ до аналітичних інструментів, і воно може надати вам детальні звіти про ефективність роботи з інфлюенсером.
Мінуси:
- Додаткові витрати. Агентство бере комісію за свої послуги, і якщо у вас обмежений бюджет, то такий варіант може вам не підійти.
Ціни та результати від інфлюенс-маркетингу
Ціну встановлюють самі інфлюенсери (або їхні продюсери), і вона безпосередньо залежить від рівня впливу інфлюенсера і величини його аудиторії. Це може бути як невеликий блогер, так і знаменитість. Однак немає однозначної кореляції між кількістю передплатників блогера і його результативністю для вашого бізнесу — тут усе дещо складніше.
Для початку визначимо ступені величини інфлюенсерів:
- Наноблогери — до 10 тисяч підписників.
- Мікроблогери — від 10 до 100 тисяч підписників.
- Макроблогери — від 100 тисяч підписників.
- Мільйонники — від одного мільйона підписників.
- Селебріті — зірки кіно, музики, телебачення тощо.
Що менше підписників, то більша близькість аудиторії з блогером і рівень довіри. У наноблогерів у підписниках зазвичай друзі, знайомі, колеги, родичі, люди з тієї самої професійної сфери або зі схожими інтересами. Тому таким маленьким блогерам підписники та більше довіряють.
У великих блогерів більша аудиторія, але підписники вже знають, що блогер заробляє на рекламі й робить її часто. У цьому випадку для вас плюсів не так багато — і цінник вищий, і довіра аудиторії менша.
Ідеальний варіант — мікроблогер. Він дешевший, дає доступ до різних сегментів аудиторії. А іноді можна взагалі запропонувати співпрацю за бартером. Часто виявляється, що вигідніше звернутися до сотні мікроблогерів, ніж до однієї знаменитості — і аудиторія більш цільова, і охоплень більше, а гроші ті самі.
Просування через інфлюенсерів — потужний і трендовий інструмент, яким точно не варто нехтувати. Це може бути недешево, але це спосіб швидко залучити великий потік цільової аудиторії. Займатися пошуком і підбором самостійно або через агентство — вибір завжди за вами. Але якщо ви захочете заощадити свій час і просто отримати перевірений варіант — фахівці DigitalArt завжди раді допомогти вам у цьому.