Справа була ввечері, робити було море чого!
Стратег працював на позиціонуванням агенції та обмірковував, з якого ж боку її можна просувати.
Звісно, ідея не нова, але ми вирішили спробувати, адже ж це Digitalізація!
Вирішено, робитимемо свої подкасти. Чому?
– В нас є про що розповісти.
– Чим поділитись.
– Вивернути назовні цікаві інсайти.
– Поговорити про бренди.
– Показати достойну та “не дуже” рекламу.
Чому варто спробувати? Якщо закрадається думка про те, що вже всі зробили, нащо це нам потрібно – відкидайте одразу. А якщо у вас буде саме та тема, яка зацікавить людей. Можливо, у вас саме той голос, який надихає на нові ідеї. Раптом, ви – природжений оратор, але не заносили себе в цей список, тільки через те, що просто не спробували?
Ми спробували і от вже 3 випуски – кайфуємо! У нас як блискавка з’являються нові ідеї, теми. Ми складаємо список гостей на наступні випуски. Хіба це не момент, заради якого ти розумієш, що працюєш не дарма?
Як мінімум – це ще одна нагода згуртуватись командою.
Як максимум – це користь, яку ми приносимо в цей digital світ.