Брендинг

Збільшимо прибуток, створивши ефективну візуальну упаковку для вашого бізнесу

Створення бренду

Що таке брендинг? Це фактично створення бренду: назви, ідеології, позиціювання та спілкування з клієнтами. Саме від якісної послуги брендингу залежить, як вас сприйматиме аудиторія, з чим ви у неї асоціюватиметеся, і в чому буде ваша відмінність від конкурентів.

Брендинг потрібен як на початковому етапі, для створення бренду з нуля, так і для вже наявного бренду, щоб удосконалити його і підвищити престижність, а іноді зробити повний ребрендинг.

І, звичайно ж, головна мета брендингу — зробити проєкт більш популярним та улюбленим серед цільової аудиторії. А це, своєю чергою, веде до зростання продажів та збільшення прибутку.

A20

Що входить у розробку брендингу

Розробка фірмового стилю / Guideline

Фірмовий стиль, або айдентика, дозволяє виділити компанію на тлі аналогічних товарів. Тобто, глянувши на логотип, поєднання кольорів та знайомий шрифт, клієнт одразу ж впізнає вашу марку.

Етапи створення бренду

01
Аналіз

Комплексний аналіз ніші, цільової аудиторії, конкурентів та самого проєкту замовника. Все це потрібно для того, щоб виявити потреби потенційних клієнтів та створити бренд, що відповідає попиту.

02
Неймінг

Він починається з урахування побажань клієнта. Далі проводиться аналіз конкурентів як на локальній території, так і у світі, щоб уникнути повторень. Після цього відбувається пошук ідей та розробка 2–3 варіантів назви. Варіанти перевіряються на частотність входжень у Google, щоб дізнатися, чи зможуть вони приводити трафік на сайт. Після затвердження назв готується докладна презентація, в якій обґрунтовується кожен варіант, і надається на затвердження клієнту.

03
Створення логотипу та фірмового стилю

Спочатку йде вивчення та аналіз конкурентів. Далі відбувається збір референсів, створення начерків, пошук іміджу. Все це обговорюється із замовником. У результаті представляється 2–3 варіанти логотипу, які даються на затвердження клієнту. При необхідності вносяться виправлення, робиться доопрацювання обраного варіанту. Затверджений логотип зберігається у всіх необхідних форматах, щоб його можна було використовувати на різних носіях.

04
Розробка брендбуку та гайдлайну

Створення керівництва для клієнта, в якому описані місія, цінності та філософія компанії, а також стандарти візуального стилю вашого бізнесу та рекомендації щодо їх застосування.

05
Розробка стратегії просування

Розробка включає вибір каналів просування — чи це буде реклама в Google або соцмережах. При необхідності, створюється сайт та сторінки в соцмережах, витримані у стилі бренду.

Від чого залежить вартість
розробки брендингу

Які проблеми вирішує брендинг

На брендинг вартість не буває єдиною для всіх. Вона формується залежно від кількох факторів:
В агентстві Digital Art на брендинг ціни прораховуються окремо під кожен проєкт, оскільки ми застосовуємо індивідуальний підхід, а не працюємо за шаблоном.
У яких випадках вам обов'язково потрібно замовити брендинг:

Тарифи

Логотип
Фірмовий стиль
Брендинг

Кейси

Інші послуги

Edit Template

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його

    Фірмовий стиль (айдентика) — те, що виділяє ваш бренд серед інших.

    Гайдлайн (guideline) — це документ, в якому детально буде описаний ваш бренд (позиціювання, цінності, особливості дизайну) та надано рекомендації щодо використання фірмового стилю вашої компанії на різних рекламних носіях.