Реклама в Google Shopping

 Реклама в Google Shopping — це спосіб швидко запропонувати користувачеві потрібний товар на сторінці пошуку Гугл. Користувач бачить фото товару, ціну та назву магазину, і якщо йому все підходить — перейде на ваш сайт, заощадивши свій час. Зручно для клієнта й вигідно для вас.

Переваги реклами в Google Shopping

Візуальне представлення продуктів разом з інформацією про ціни та назву бренду привертає увагу користувачів і допомагає їм прийняти рішення про покупку на основі візуальних даних.

Вища конверсія — інформація про ціну та зображення продукту привертає більш зацікавлену аудиторію. Це може збільшити конверсію.

Точкова релевантність — реклама в Google Shopping відображається в результаті пошукового запиту, пов’язаного з конкретним продуктом. Це дає змогу досягти більш точкової релевантності та показувати оголошення користувачам, які шукають саме те, що ви пропонуєте.

Покращений таргетинг — у Google Shopping можна використовувати різні параметри таргетингу, щоб налаштувати покази реклами для певної аудиторії. Ви можете вибирати географічну локацію, мову, а також певні категорії товарів або ключові слова, щоб досягти більш релевантних користувачів.

Який вигляд мають торгові оголошення?

Є кілька видів товарної реклами в Google Shopping

Як ми налаштовуємо торгову рекламу?

01
Розробка стратегії

Перед будь-яким запуском важливо скласти план робіт над ним. Також ми робимо аналіз конкурентів і враховуємо отримані дані під час складання стратегії.

02
Google Merchant Center

Повне налаштування Google Merchant Center, куди входить також підключення — це допоможе відстежувати ефективність рекламної кампанії.

03
Google Analytics 4

Також ми робимо налаштування Google Analytics 4, щоб можна було моніторити результати та вчасно коригувати.

04
Створення та запуск кампанії

Розробляємо оголошення, ділимо товари на групи, встановлюємо ціну за клік. Коли з’явиться конверсія, вже можна буде підключити розумну кампанію, щоб автоматично визначати ставки та оптимізувати ціну конверсії.

05
Ведення кампанії та спостереження

Після запуску кампанії важливо постійно її моніторити й аналізувати. Якщо в процесі ми знаходимо проблеми — робимо оптимізацію. За необхідності можна розширити охоплення кампанії, розділити її на кілька дрібних кампаній або змінити налаштування таргетингу.

06
Надання звітності

Щомісяця ми надаємо клієнту звіт з підсумками роботи, щоб ви могли контролювати якість послуг, що надаються.

Відповіді на типові запитання
Це рекламні оголошення, які відображаються на сторінці Google. Відносно новий вид реклами, що дає змогу користувачеві швидко побачити, де є потрібний йому товар і, якщо вигляд й ціна його влаштовують, перейти на сайт та зробити покупку. Користувач вводить у пошук, наприклад, «чоловічі кросівки Адідас», бачить кілька варіантів, і якщо якесь з оголошень його зацікавить — переходить на сайт.
Вартість може бути різною, залежно від багатьох факторів — рівня конкуренції, релевантності ваших оголошень, якості посадкових сторінок і вашого бюджету. Також може впливати, замовляєте ви в нас комплексну контекстну рекламу чи лише одну послугу.
Така реклама буде ефективною для інтернет-магазинів, маркетплейсів і великих торгових компаній. Якщо ви продаєте товари через інтернет і у вас є сайт або лендінг чи магазин на торговому майданчику — Google Shopping дасть вам багато можливостей.

Інші послуги

Edit Template

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його